sobota, 3 września 2016

BACK TO SCHOOL #1

Hejka, wiem że już rok szkolny się zaczął, ale postanowiłam, że zrobie dla was back to school... Uznałam, że zacznę tę serie od takich mini zakupów szkolnych... nie wiem czy jeszcze taka notka ma sens bo i tak każdy juz ma pewnie wszystko do szkoły, ale no cóż, nie przedłużając zaczynajmy...


* Na wstępie, zacznę od zeszytów (A5) Praktycznie wszytkie są z Biedronki, jedynie te z oxford są z Tesco...









* Znowu zeszyty, ale teraz A4... Uznałam ze wykorzystam je do nauki w domu...




* Piórnik! Chciałam kupic jakis duży czarny, ale jeszcze nie znalazłam takiego jaki chciałam, wiec narazie mam jakis najtańszy ze sklepu Carrefour...




* To co jest w piórniku, czyli linijka, taśma klejąca, klej, długopisy, ołówki, kredki, korektor, zakreślacze, no i oczywiście cienkopisy! Nie pamietam do końca skąd co jest, ale wszytko było kupowane w Biedronce, Tesco, Carrfour oraz księgarni. 
















* Teczki... Teczek w tym roku mam zapas chyba na kilka lat... Standardowo są one z Biedronki oraz księgarni...



Czekajcie na nowa notkę BACK TO SCHOOL. w której opowiem o moich sposobach na naukę! Notka powinna pojawić się za tydzień lub za dwa!!! 
Buziakiii :***


 MOJE SOCIAL MEDIA
Facebook: Dominika Jankowska
Instagram: dominikaajankowska
Snapchat: pinkey_76
Musically: dominikaajankowska




KAŻDY KOMENTARZ DO DLA MNIE DUŻA MORYWACJA

28 komentarzy:

  1. Uwielbiam tego typu posty! A więc i ten czytało mi się bardzo ciekawie :D Czekam na kolejną notkę!
    https://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. te małe mazaczki są słodkie chętnie sobie takie kupie. Ogolnie wszytko jest super. Powodzenia w szkole

    OdpowiedzUsuń
  3. Zeszyt z napisem "Inspire every day" jest cudny *-* można uda mi się go jeszcze znaleźć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat ten pamiętam, że kupywałam go niedawno w biedronce.... więc jeszce może się uda go gdzieś znaleść :)

      Usuń
  4. Dla takich szkolnych zakupów z chęcią wróciłabym do szkoły :D
    zapraszam do siebie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zeszyty!
    http://panidosiaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zeszty uwielbiam takie posty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam za tydzień na kolejny z tej serii!!

      Usuń
  7. Uwielbiam cienkopisy ze Stabilo, muszę się w nie zaopatrzyć w tym roku! :)
    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja równiej je uwielbiam, ale w tym roku skusilam sie tylko na te dwa kolorki:*

      Usuń
  8. Uwielbiam posty z tej serii!

    million-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za tydzień pojawi sie druga notka z tej seri, także zapraszam

      Usuń
  9. Śliczne zeszyty :)
    **************************************************************************
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    DREAMSSTATION- KLIK
    Mogłabym poprosić o 5 klików? Byłabym bardzo wdzięczna za pomoc :)

    1. KLIK
    2. KLIK
    3. KLIK
    4. KLIK
    5. KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy post, również zrobiłam serię Back To School.
    Zapraszam do siebie i do obserwacji.
    olivia-liv-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super haul! Też mam te ołówki i cienkopisy ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze lubiłam zakupy przed powrotem do szkoły. Aż żałuję, że na studiach nie potrzebuję tylu zeszytów, teczek i innych przyborów, bo mogłabym poszaleć z wyborami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No racja;) ale na studia tez mozna kupic wile... najwyżej w domu poleży xd

      Usuń
  13. Zeszyt Inspire Every Day <3 Mi niestety nie udało się go dostać :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne masz zeszyty! Ja uwielbiam kupować zeszyty :D

    Zapraszam do siebie, może wspólna obserwacja?
    http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń