sobota, 7 maja 2016

RECENZJA

Przepraszam za tak długa nieobecność. Miałam całe ostatnie dwa tygodnie prac klasowych, testów, kartkówek... Nie miałam czasu nawet napisać krótkiej notki... Jeszcze raz przepraszam....

Dzisiaj przygotowałam dla was recenzje! 
Pod lupę weźmiemy kosmetyki do rąk! Nie takie zwykłe, ponieważ będzie to krem, Peeling oraz maska! Niby wszystkie są takie same, ale jednak się trochę różnią.


1.Krem do rąk z oriflame...

Mam bardzo wiele rożnych kremów.... Jednak według mnie to ten zasługiwał na wasza i moja uwagę.


Jeśli szukacie dobrego kremu do suchych rąk, to właśnie kosmetyk dla was! 
Działanie:
•odżywia i regeneruje 
•zmiękcza i wygładza sucha skórę

Cena jest bardzo niska, dokładnie nie pamietam ile kosztował, wydaje mi się że około 10 zł.

2.Maska do rąk i paznokci ziaja

 Jest to naprawdę świetny produkt! Tak jak poprzedni krem od razu po nałożeniu sprawia ze ręce są gładkie! Bardzo szybko się wchłania! Jest przeznaczony do skóry normalnej, suchej... Do każdej! Od gładziutkich rączek małego dziecka, po suche ręce spracowanego mężczyzny! 
Jest to nie tylko maska do rąk, ale także i do paznokci! 
Działanie:
•zmiękcza i natłuszcza naskórek
•działa kojąco, lekko rozjaśnia oraz zmniejsza przebarwienia skóry
•wzmacnia paznokcie, zmniejsza ich skłonność do łamania się
Jest to produkt godny polecenia! 
Cena: około 14 zł

3.Peeling do rąk z LA luxe Paris

Peeling jak peeling, tutaj nie bede się rozpisywać... Działanie jest takie same jak poprzednie kosmetyki... Tyle, że ma inną konsystencje. Przeznaczony jest on dla osób z przesuszonymi, szorstkimi i zniszczonymi dłońmi. 
Działanie:
•oczyszcza i złuszcza martwe komórki naskórka 
•regeneruje, odżywia i nawilża
•rozjaśnia przebarwienia 
•wyrównuje koloryt 
Cena to około 6 zł, kupiłam go niedawno w biedronce.

Jeśli mieliście styczność z którymś z tych kosmetyków dajcie znać. Napiszcie jak mam się sprawował.

Mam nadzieje ze notka się podobała. Dziękuję za poświęcenie czasu na przeczytanie! 

Social media:
-Facebooka: Dominika Jankowska 
-strona na fb: vnixorn
-snapchat: pinkey_76
-instagram: vnixorn
-musical.ly: dominikaajankowska 


Zachęcam do komentowania. Zostawiacie tam swojej linki do bloga, postaram się zajrzeć.
komentarz=motywacja! 

~🦄~




17 komentarzy:

  1. świetnie, że trafiłam na ten post, bo od niedawna zastanawiam się nad jakimś kremem do rąk, bo są strasznie przesuszone. obserwuję i zapraszam do mnie, również piszę recenzje kosmetyków :) / http://goodspatula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem La Luxe miałam i był okej, natomiast tego z Oriflame nie miałam okazji wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam pierwszy krem i mysle, ze jest on naprawde godny polecenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba zainwestuje w drugi krem. Przyda mi się coś na paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba skuszę się na ten kremik

    OdpowiedzUsuń
  6. Super produkty kochana!
    Zapraszam do nas,może wspólna obserwacja?
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne produkty, bardzo przyjemnie się czyta Twojego bloga jak i zarówno ogląda :) pozdrawiam i życzę miłej Niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  8. Używałam tej maski, ale nie widziałam rezultatów :)

    Zapraszam:) http://xiuxiu-san.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mialam gładkie ręce od razu;)

      Usuń
  9. nie przepaam za oriflame, avon etc
    z tego posta uzywalam tylko maskary od firmy la luxe paris o ktorej wspominasz i bardzo polecam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za oriflame,krem z ziaji jak najbardziej polecam sama go uzywam ;) podrawiam lorendezain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio mam jakieś suche ręce i ten post jak najbardziej mi się przyda ;) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  12. uważam,że trzeba dbać o swoje dłonie :) więc taki krem z ziaji jest idealnym rozwiązaniem :) POzdrawiam http://catch-a-glimpse.blogspot.com/.../blue-ripped-jeans...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatni produkt bardzo mnie zaciekawił, chyba czas przetestować :)

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń