poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Mój pierwszy wpis!

Pierwsza notka nie jest najciekawszą notką na blogu, lecz aby zrobić ją choć odrobinę bardziej zachęcającą do przeczytania , chciałabym pokrótce przedstawić Wam to o czym będzie ten blog oraz najważniejsze informacje, które powinniście wiedzieć o mnie.Nazwam się Dominika Jankowska, obecnie jestem w pierwszej klasie gimnazjum. Jak na swój wiek jestem bardzo niska... Interesuje się muzyka i modą, lecz nie do przesady. Od małego uwielbiam taniec, ktory jest moja pasją.
Jestem tez duszą artystyczna, oprócz tańca uwielbiam malować. Inspiracje znajduje we wszystkim co mnie otacza. Jeśli chodzi o bloga, chciałabym poświecić go opisując i przedstawiając Wam cześć mojego życia, która być może dla niektórych okaże się ciekawa i pomocna, chciałabym zamieszczać tu także posty tematyczne związane z wyglądem, modą, zdrowym odżywianiem, tańcu... Na pewno z czasem jeszcze coś wpadnie mi do głowy. Oczywiście tak jak juz napisalam głownie będę opisywać moje życie. Nie zabraknie dużej ilości zdjęć, a posty będe dodać jak najcześciej. Mam nadzieje,ze zachecilam was do zaglądania tutaj. Pa! 


    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz